Terug naar vacatures

Administratief medewerker

Solliciteer
Oss Utiliteit

Geloof je in de kracht van gewoon doen? En wil je elke dag het beste uit jezelf halen? Dan zou Kemkens weleens de ideale werkplek voor je kunnen zijn. Als duurzame technische dienstverlener in de installatiebranche zijn we niet alleen toonaangevend in wat we doen, maar ook in hoe we dat doen. Onze bedrijfscultuur – met vijf kenmerkende werkwaarden: gewoon doen, gedreven, gezellig, samen en aandacht – is zelfs ons belangrijkste bezit. 

 

We zijn op zoek naar een: 

Administratief medewerker 

  • Ben jij nauwkeurig? 
  • Houd je van afwisseling in je werk?
  • En heb jij ervaring met administratieve werkzaamheden? 

Dan gaan we graag met je in gesprek. Helemaal als je wil werken bij een ambitieus, no-nonsense en oergezellig Brabants familiebedrijf dat hard groeit. 

Over de functie 

Als administratief medewerker ben je de verbindende schakel tussen contractbeheerders, planners en monteurs van de afdeling Utiliteit. Deze afdeling houdt zich bezig met klimaatinstallaties in utilitaire gebouwen, zoals kantoren, scholen en wooncomplexen. Je werkt samen met ongeveer 70 directe collega’s. In jouw rol neem je storingen aan en zorg je dat er werkbonnen worden aangemaakt. Je houdt gegevens bij en verwerkt mutaties in contracten en offertes in de systemen BC/Navision en Prognotice. Ook controleer je terugkoppelingen, statussen en mutaties via dashboards. Je maakt rapportages op en ondersteunt contractbeheerders bij het maken van meerjarenbegrotingen. Daarnaast help je bij het uitwerken van contracten en offertes. 

En verder … 

  • Houd je van gewoon doen 
  • Zit gezelligheid in jouw genen 
  • Ben je niet op je mondje gevallen 
  • Heb je aandacht voor de klant én voor je collega’s 

Dit breng je met je mee: 

  • 3-5 jaar werkervaring als administratief medewerker
  • Een mbo-diploma niveau 3 of 4, in de richting van administratie
  • Je vindt administratie, techniek en ICT leuk  
  • Je werkt nauwkeurig, bent goed in plannen en communicatief sterk
  • Je hebt kennis van de standaard office programma`s 
  • Je hebt ervaring met BC / Navision, en bij voorkeur ook met Prognotice
  • Jij bent sowieso beschikbaar op de donderdag en de vrijdag
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal 

Dit is wat we je bieden: 

  • Een baan van minimaal 24 uur met een goed salaris dat past bij jouw werkervaring, plus een kwartaalbonus
  • Veel vrije dagen: 38 stuks (25 vakantiedagen + 13 adv-dagen) bij een 40-urige werkweek
  • Ruimte om door te groeien en opleidingen of cursussen te volgen
  • Een uitstekende cao (Metaal & Techniek) en pensioenregeling
  • En natuurlijk: gezellige borrels, personeelsfeesten, bedrijfsfitnessregeling en vers fruit

Sollicitatiestappen

Laat van je horen! 

Geloof je in de kracht van gewoon doen? En wil je elke dag het beste uit jezelf halen? Dan leren we je graag kennen. Klik op ‘Solliciteren’ en we drinken snel een kop koffie.  

Solliciteer

Contactpersoon vacature

Harry Manders

Heb je nog vragen? Stel ze gerust.